keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Make me laugh

HEY hos and bros! Aattelin vähän läpistä vaikkei mitää asiaa ookaan. Eletään jänniä aikoja. Latasin äsken mun vanhaan paska-Samsungiin Instagramin. Ja oon aikasemmin ollu niin anti-instagram persoona ku voi olla. Se oliki mun tän viikon jännin juttu tähän asti XD Muuten perus. Huomenna taas himaan yeee, saa nähä mitä viikonlopun ratoks sit keksii. Oonan kaa oli kovat puheet selvinpäin olosta, jos ne vaikka jotenki ihmeen kaupalla toteutuis! Se olis ihan kyllä todella suotavaa. Pikkasen liikaa on nyt tänä keväänä jo lotrattu et edes yhen viikonlopun breikki ei ollenkaan haittais. Miten musta tuntuu et oon sanonu näin joskus ennenki, esim joka sunnuntai? >XD hahha noni. Viidestuhanneskolmassadasseittemäs kerta ehkä toden sanoo. Mul ois jemmassa jotain ihme mindflowfilosofiasettikirjotuksia mut en nyt kyl jaksa laittaa, annetaa niiden muhia vielä koneen kansioiden kätköissä. Anywhooo, mun pikkulauantai jatkuu nyt ton hyvänpahan Instagramin räpläämisen ja Netflixin parissa, catch ya later!















Ei kommentteja: