perjantai 20. maaliskuuta 2015

Sometimes words have two meanings

Hello! Eipä tullu viikkoon kirjoteltua, lähinnä sen takia että mulla jäi läppäri kotiin ku lähin Piippolaan. Eikä sit huvittanu alkaa koulun koneella suhaa mitään. Mutta anyways, eipä mulle tässä viikon aikana hirveesti oo tapahtunukaan! Asikkalassa vankina ja koulua, koulua, koulua. Sieltä on niin pirun ihanaa vaan aina päästä kotiin. Tänä viikonloppuna en pääsekään ihan niin helpolla kuitenkaan, huomenna pitää vielä mennä lusimaan muutamaks tunniks meiän luokan järkkäämään tapahtumaan, wiii.

Ööö. Viime viikonloppu meni aika iisisti, lauantaina innostuttiin *sorruttiin* Oonan kanssa sit ottamaan vähän häppää ja lähtemään kylille. Oli kyl kiva ilta! Mulla tuli sit loppuillasta taas joku "eiku haluun kotii yöks, mä haluun kotii" vaikka oisin päässy Oonallekin punkkaa. No, rönysin sitte taxilla suurimman osan matkasta, kunnes mittarissa oli mun humalaisen mielen mielestä jo liian iso summa ja päätin hypätä ulos ja mennä loppumatkan kävellen. Smart move.... kävi melkein samantien jo kaduttamaan toi päätös ku menin siksakkia pitkin ojia ja nukutti niin perkeleesti. No mut, loppu hyvin kaikki hyvin, pääsin ehjänä himaan!










Ei kommentteja: