keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Stay curious

Onko muilla tätä ongelmaa. Nimittäin se kun kiellät iteltäs jotain, sitä haluaa ja ajattelee nelinkertasen määrän siihen verrattuna mitä normaalisti olis? Mulle tää on nimittäin aina ollut tällaista. Ihan sama mikä aine/asia. Suklaa, alkoholi, tupakka. Välillä jopa leipä. Ihan todella ärsyttävää! Miten mä huijaan itteäni niin, etten sorru siihen himoittavaan juttuun enkä samaan aikaan siitä pidättäytyessäni miettis sitä kellon ympäri. Just viime viikonlopun jälkeen mun sisäinen Päivi Räsänen suunnitteli että vois olla aika asiaa pari viikkoa tipatonta. Ja nyt jo kolottaa viinahammasta niin ettei oo tosikaan :D Oon varma et se johtuu siitä että ns kielsin sen iteltäni ja nyt on ihan pakko sit vaan saada sitä. Koska kielto. En sit tiedä, oisko tällä asuntola *vankila* elämällä jotain vaikutusta kanssa siihen että mielellään pakenis hetkeks todellisuutta muualle täältä valkosten tiiliseinien sisältä.

Täällä alkaa olee jo uhkaavan dominoiva määrä mun tekstejä verrattuna Oonaan, mut mulla on ihan liikaa vapaa-aikaa! Ja oon jumissa täällä perävittulassa joten oon vielä enemmän nolife. Toisaalta voi ehkä olla parempi että spämmään tätä blogia ku kirjottelisin runoja tänne huoneen seinälle omalla paskalla. Let them have their little game, illusion helps to keep them sane.









Ei kommentteja: