tiistai 28. huhtikuuta 2015

Ei asfaltti liiku

Hey guys! Hengissä oon, ainaki toistaseks. Otetaan vapun jälkeen uus tilannekatsaus. Vapusta puheenollen, ihan älytöntä et se on jo kohta. Torstaina. Aika menee sairaan nopeesti! Laskeskelin tossa just että koulupäiviä ei oo mulla ku 10 jälellä, erinäisistä menoista ja poissaoloista johtuen. Aatella et sit toi lukuvuosi on lusittu. Mulla on viime aikoina tullu aika suuruuden hulluja suunnitelmia tulevaisuudelle, joita en vielä kyllä uskalla paljastaa. Tää on nyt vaan sellanen sisänen fiilis ja sielun kaipuu, minkä toivon toteutuvan. 

Mitäs täs nyt on käyny sitte viime päivityksen. Töissä meni oikein mukavasti, aluks olin vähän pyörällä päästä mut nopeesti kaikki palautu mieleen. Ja itseasiassa meen sinne huomenna taas, tuli extempore lähtö Piippolasta :D Ei haittaa, kiva painaa duunia vaihteeks. Torstaina poikkesin Oonan työmaalle, ja Oona taiteili vähän uutta leimaa mun sisähauikseen. Thx again for that, ja mun levottomat jalat on pahoillaan XD PERJANTAINA tuli vetästyä kevään ekat pussikaljat ja samana iltana myös kevään eka kännipyöräily himaan, se 12km. Aika meni oikein rattosasti ku kuunteli musiikkia ja huus fiilareissa mukana. Käytiin me perjantaina sit Oonan ja Mikon kaa kattomassa The Soulsin keikkaa, oli ihan jees! Lauantaina saman koplan kanssa ihan vesi-sumppilinjalla Sekolanmäen Tavernaan tsiigaamaan The Barefoot Brothersin keikkaa. Meininki ja musiikki oli mahtavaa, vaikka selvinpäin (ehkä pienissä darroissa?) oltiinkin. Loppuilta vietettiin Bar Q:ssa joka oli vastoin normaaleja olosuhteita ihan täynnä, sielläki oli joku keikka. Sunnuntaina perus kooma ja aikaansaamattomuus.

Pakko sanoo et tältä keväältä ei oo äksöniä puuttunu! Suurinpiirtein joka viikolle on jonkunlaista settiä enemmän tai vähemmän. Enkä valita, tosi nice et jotain tapahtuu. Nyt vaan eyes on Thursday ja Helsinkiiiii!! Skumpat ja viskit ja ylioppilaslakki on valmiina. No en mie tiiä kyl otanko edes sitä daijua lakkia, joku kuitenki kaataa bisset sen päälle tai tumppaa tupakan siihen. Toisaalt mitä sekään haittais, tuol kaapissahan se nytkin vaan lojuu XD Yayaya eipäs mitään selityksiä enempiä, palaan astialle taas sit kun oon selviytyny maailmalta jonain päivänä! Hyvää vappua everyone ;)



Ei kommentteja: