keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

RAM IT DOWN

Olin kettu, muistin "lupaukseni"! 
TI. (saatana en muista enää mitä tein eilen..) AINIIN! Olin töissä & oli easy day. Töiden jälkeen menin ensimmäistä kertaa kasvohoitoon! juumalautaaa. Eli otin "timanttihoidon", se kesti jotain päälle tunnin ja olin ihan heavenissä. Suosittelen oikeesti kaikkien mennä! niin rentouttava ja mun naama ON NIIN PEHMEE. Sen hoidon jälkeen lähdin sit himbeen ja olin ihan slobona himassa. 

KE. Tänään oli pitkä pv töissä! Tein sellasen puol sleeve projektin johon tuli tuollanen nätti iso ruusu joka näkyy alimmassa kuvassa. Päivän päätteeks yks frendi piipahti liikkeellä ja tehtii vähä suunnitelmii! kerron sen sit täällä kun projekti on valmis. ;) Sit mun toinen likkafrenduli tuli koukkaa mut kaupalta ja käytiin kaupoil/sumpil/syömässä! Sit lähdin fillaroimaan kotia kohti ja tuuli aivan vitusti! Jäin kesken matkaa lääryymään Empun kans phoneen & olin ihan jäässä kun pääsin kotiin! Nyt oon kääriytyny tänne sänkyyn vällyjen väliin. Kello on 23:27? Ja oon ihan "WUHUU SAATANA RIEHUTAAN!#&%*?" Mutta ehkä pysyn pöksyissäni. Huomisestakin pitäis tulla aika muksa päivä. Meen aamusta käymään kirjanpitäjän luona ja sit siitä töihin. Töiden jälkeen pesen pyykit perjantaiks & pesen fledan! Oikeesti, ihan suoraan sanottuna on aivan ihanaa päästä (kirjaimellisesti) helvettiin täältä kuvolasta. 
BYE x
 photo IMG_3352_zpse1yf3z1n.png photo IMG_3211_zpslhdu1hni.jpg
 photo IMG_3217_zpsywxpknix.png photo IMG_3351_zpsqiedeb3v.png photo IMG_3353_zps5rejhrgs.png photo IMG_3348_zpsmfhi5paj.jpg

Ei kommentteja: