keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Älä pyydä mua rauhottumaan

Moikkeliskoikkelis! Kotiuiduin tänää el piippolasta pääsiäisvapaille, jeee. Elämä on viime aikoina ollu todella rauhallista ja tasapaksua. Viikonloppu meni ku menikin *mun osalta* selvinpäin, perjantaina olin niin lazyass etten jaksanu edes poistua himasta. Ja muuten ihan perussettiä. Mutsi täyttää 50v ja sen toivomuksesta varattiin reissu toukukuulle, Budapest odottaa! Yesh. Jotenki outoa lähteä pitkästä aikaa jonku toisen kaa reissuun, on jo niin päässy viime kerroilla yksin matkaamisen makuun XD Siinä on vaan sellanen omanlaisensa fiilis. Vapaus ja vastuu. Yksin reissatessa päätyy todennäköisemmin äärirajoille ja odottamattomiin tilanteisiin, hyvässä ja pahassa. Tietenki on kiva lähteä kahestaankin jonkun kaa, mut joku viehätys siinä itekseen seikkailussa vaan on.

Ja tuota. Ei täs vissiin sit muuta. Ens viikon perjantaina  Helsinkiin tintintiiii, oon ens viikolla varmaan ihan mehuissa enkä jaksa oottaa. JA AINII! Haha melkein unohtu, värjäsin mie hiukset! Aika radikaali muutos, tai ainaki mulle radikaalein vähään aikaan. Mulla on nyt oranssi tukka. Oon feikki ginger. Ja koska tein ite ja säästin, lopputulos...no, ei oo tällä hetkellä ihan sitä mitä hain. Lätkäsin siis parit värinpoistot headiin ja sit oranssia color maskia. Halusin sellaset selkeesti oranssit mut kuitenki neutraalit hiukset. Ja nyt nää on tällaiset huomioliivinoranssit, eli _ihan vitun_ oranssit tyvestä ja oon koko viikon pitäny yleisillä paikoilla pipoa päässä lol. Noh, ei muutaku uutta väriä tyveen jossain vaiheessa ja yrityksen ja erehdyksen kautta toivottavasti voittoon!








PEACE & LOVE \,,/



Ei kommentteja: