torstai 12. maaliskuuta 2015

Nobody's fault but mine

G'Morning! Perkeles, vapaapäivä ja ihan kirkas taivas ja mollikka paistelee, not bad. Vapaapäivä tosiaan again, meillä ei oo varsinaista koulua tällä viikolla ollut ollenkaan. Kaks päivää vietettiin Lahden Triossa jonku tapahtuman parissa. Enkä valita, ei todellakaan haittaa XD Viime viikko ja tää viikko on ollu ihan älyttömän jees viettää Kouvolassa. Ollaan vietetty Oonan kaa laatuaikaa. Syöty, juotu, tatuoitu, naurettu ja diippeilty. Ja nyt ku tää päivänvaloki löys tiensä tänne kolhoon Kouvolaan, life's pretty good! Kunnes taas seuraava depis iskee ku palaan Asikkalaan, aka Piippolaan. Noo toivottavasti ei, jos nyt vaan jaksaisin olla kärsivällinen. Ei oo ku kaks ja puol kuukautta sitä jäljellä ja syksyllä mulla toivon mukaan olis paikka jossain muualla, mielellään enemmän sivistyksen parissa.

Oon vaan niin pirun malttamaton aina. Haluun kaiken heti nyt äkkiä mulle kaikki. Ja sit oon ihan hirvee marttyyri ja tunnetuuliviiri ku en jaksa odottaa jotain juttua. Ja samaten sen jälkeen ku mulla ei oo enää mitään odotettavaa. God dammit :D Carpe diem ja muuta paskaa, pitäis osata nauttia enemmän nykyhetkestä ja vallitsevasta tilanteesta. Ei sitä oikeesti tajua arvostaa muutaku jälkikäteen miettiessä, koska oon kans sellanen aika kultaa muistot-ihminen. Hmph, tää on tätä henkistä kasvua ja tietä individualisaatioon. Kai.

Aina hehkutetaan ja romantisoidaan kauheesti kesää, mut ite diggaan enemmän keväästä. Kesällä tottuu ja turtuu niin nopeesti lämpöön, aurinkoon ja vihreyteen. Keväällä taas tuntuu joku pelkkä auringonpaiste ihan jumalaiselta talven jälkee. Ja muutenki, ihmiselle joka on vuorotöissä aina kesällä tää kevät on jotenkin vapaampaa aikaa.








Ei kommentteja: